РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗА 2016-2017 Н.Р.

Вихователем-методистом, разом з творчою групою дошкільного закладу на початок навчального було узагальнено матеріали моніторингових вивчень (діагностичний інструментарій, методику обстеження, характеристику рівнів засвоєння програмових вимог), розроблено систему оцінювання за допомогою кваліметричної моделі та створено єдину систему моніторингу в ДНЗ за Базовим компонентом дошкільної освіти. Починаючи з 2016-2017 н.р. в ДНЗ № 210 розпочала функціонувати нова єдина система моніторингу якості знань дошкільників. Діагностичний матеріал класифіковано за освітніми лініями БКДО, в кожній із яких визначено зміст освіти та діагностичний матеріал. Система оцінювання визначена за 5-ти бальною шкалою (від 0 балів до 4 балів). На кінець моніторингу вихователі заповнюють протоколи оцінювання за кожною освітньою лінією, де потім всі розрахунки проводяться автоматично в програмі Excel та розраховуються узагальнені дані по кожній дитині, групі, і закладі в цілому.

З дітьми, які не діагностувалися у визначені терміни за причиною відсутності, проводиться моніторинг пізніше. Вихователі фіксують це у своїх зошитах з моніторингу, та відмічають у спеціальних протоколах вихователя-методиста.

Всі результати розділені за рівнями, де відсоток вище 91% - є високим рівнем, від 71% - 90% - вище середнього (або достатній); від 51% до 70% - середній (або задовільний); від 31% - 50% - нижче середнього (незадовільний); до 30% - низький (критичний).

Результати моніторингу якості освіти преставлені у таблиці

/Files/images/sayt/мониторинг.png

Кiлькiсть переглядiв: 163

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.